Descoperă echipa de succes a companiei Stefanini

MIROSLAV PASCARI, Senior QA Engineer: Anul acesta se împlinesc 12 ani de când sunt angajat în câmpul muncii anume în domeniul IT. Sunt chiar de pe băncile universității, dar iniţial de la școală voiam să fiu medic. Am început domeniul QA care pentru mine era ceva nou. Am fost angajat pentru prima oară la o companie care strict se ocupă de QA Engineer şi testare. A fost un drum interesant, am ajuns Team Lead la proiect. Peste 7 ani şi jumătate am venit la Stefanini. Poziția mea este de Senior QA Engineer şi Business Analyst în cadrul proiectului clientului. Îndeplinesc funcția de Require Specialist, Application Consultant, legătura între echipa noastră şi clientul propriu zis, şi nu doar clientul nostru, dar toţi stakeholderii care sunt implicaţi în acest proiect.

MARINA OLARI, Application Consultant & Scrum Master: De la bun început am vrut să fiu în domeniul IT. Am mers la Universitatea Tehnică. Imediat după licență am primit oportunitatea de internship la prima companie IT la care am activat. Acolo am crescut timp de 3 ani ca să ajuns să fiu Senior QA. După am nimerit la Stefanini. Am avut norocul să nimeresc într-o echipă extraordinară şi noi împreună am crescut şi eu alături de ei. Am activat în calitate de Senior QA pentru o perioada de 1 an şi pe parcurs am evoluat. Mai întâi am obţinut rolul de Application Consultant de partea clientului. Peste vreo 6 luni am primit oferta de a deveni şi Scrum Master în cadrul aceleaşi echipe. La moment, combin ambele roluri.

DANIEL FRECĂUȚAN, Support Engineer: Am ajuns în domeniu IT pentru că de mic eram pasionat de IT. Am avut calculatoare şi îmi plăcea să le desfac, să mă uit la piese şi să experimentez cu ele. Poziţia mea actuală la Stefanini este de Global Service Desk, e al doilea nivel după Local Service Desk. Am activat 7 luni din cele 8 pe Service Desk şi pot să spun că fiecare zi interacţionăm cu diferiţi oameni, clienţi cu diferite probleme, rezolvam cazuri specifice, şi mai complicate şi mai uşoare. Pe poziția pe care am trecut de Global Service Desk sunt deja contactul între client şi alte echipe regionale de suport. Stefanini oferă beneficii de a căpăta experiență și cunoștințe.

Joburile vacante oferite de compania Stefanini pot fi găsite AICI